Super Mario Galaxy 2, Letsa go! |
![]() ![]() |
Super Mario Galaxy 2, Letsa go! |
May 19 2010, 02:04 PM
|
|
|
A madman told me i am A GOD... Bow before ME!!! Group: Moderadores Posts: 18,314 Joined: 13-October 03 From: KA100 CITY!!!! Member No.: 22 |
Spoiler! -- Click here to view --
Charles Martinet pone voz a la presentación de Mario Galaxy 2 Habla mui bien. |
|
|
|
May 21 2010, 08:55 AM
|
|
|
Castle of Amazing Cats Group: Velhos do Restelo Posts: 43,722 Joined: 24-February 04 From: Aveiro/Coimbra Member No.: 83 |
QUOTE Super Mario Galaxy 2 - GT Review Mr. Gay!
(IMG:http://www.gametrailers.com/moses/moviesthumbs/100404-t_supermariog2_vr_gt.jpg) Mario saddles up for another legendary trip to the stars, but is the galaxy big enough for a second adventure? (IMG:http://www.gametrailers.com/images/SDsinglefaded.gif) This post has been edited by starfox: May 21 2010, 08:55 AM |
|
|
|
May 21 2010, 11:03 AM
|
|
|
Master Group: Velhos do Restelo Posts: 1,837 Joined: 30-November 08 Member No.: 1,292 |
QUOTE IGN UK Review
I think the one thing you should take away from this review: Super Mario Galaxy 2 wholly exceeded my expectations. Leading up to the game’s release I hadn’t expected much more than simply “more of the same.” I loved the original Super Mario Galaxy, but the company would have to do something pretty special to really “wow” me. Consider me “wowed.” Again. Yes, Super Mario Galaxy 2 is more of what made the original so amazingly good: brilliant gravity platfoming. Incredibly tight and responsive controls. Fantastic musical score. But it’s not a “me too” experience -- a significant majority of this sequel is brand new. New level challenges, new gameplay mechanics, new (and incredible) orchestral pieces. All done up in a package that streamlines the classic Mario experience: a straightforward presentation, a much more intelligent camera system, and a rewarding progression that opens up some seriously devious and fulfilling level challenges. Mario has always been a universally appealing game design and Nintendo has done an incredible job to make sure its key franchise is just as accessible to gamers of all walks of life. Most of all, Super Mario Galaxy 2 perfectly captures that classic videogame charm, the reason why most of us got into gaming from the start. 10.0 |
|
|
|
May 21 2010, 01:25 PM
|
|
|
Castle of Amazing Cats Group: Velhos do Restelo Posts: 43,722 Joined: 24-February 04 From: Aveiro/Coimbra Member No.: 83 |
QUOTE Level Comparison: Whomp's Fortress É dos meus nostalgia goggles, ou o nível no N64 têm melhor aspecto? Eh, espero que não seja o uníco "nível tributo", já que é uma ideia awesome.
(IMG:http://www.gametrailers.com/moses/moviesthumbs/100399-t_supermg2_levelc_whompsf_thumb.jpg) We head to Throwback Galaxy and compare the Super Mario Galaxy 2 throwbacks to the Super Mario 64 originals! (IMG:http://www.gametrailers.com/images/SDsinglefaded.gif) |
|
|
|
May 21 2010, 01:39 PM
|
|
|
Viciado Group: Velhos do Restelo Posts: 777 Joined: 10-November 07 From: Porto Member No.: 1,042 |
É dos meus nostalgia goggles, ou o nível no N64 têm melhor aspecto? Nostalgia quase de certeza. O nível está fiel dai essa comparação surgir, alguns mencionam as cores menos vivas neste MG2, mas a verdade é que se tende a ter/criar uma redoma naquilo que foi "experienciado" numa altura em que Mario 64 apareceu e revolucionou. Recordo-me perfeitamente do nível, tanto que na altura o Mario 64 foi jogado, re-jogado e re-jogado até à exaustão por mim. heehehe |
|
|
|
May 21 2010, 01:42 PM
|
|
|
Serious Business Group: Velhos do Restelo Posts: 2,486 Joined: 25-April 05 Member No.: 292 |
É dos meus nostalgia goggles, ou o nível no N64 têm melhor aspecto? Eh, espero que não seja o uníco "nível tributo", já que é uma ideia awesome. Omg até a música é a mesma (IMG:style_emoticons/default/happycrying.gif) , também espero que tenha mais niveis do m64. AW,RDR e depois isto, gaming orgasms sem parar (IMG:style_emoticons/default/joystick.gif) |
|
|
|
May 21 2010, 03:11 PM
|
|
|
pants-on-head retarded Group: Velhos do Restelo Posts: 7,138 Joined: 18-December 04 From: planet zog Member No.: 233 |
9.7 no Gametrailers? Holy fuck.
|
|
|
|
May 21 2010, 09:22 PM
|
|
|
A madman told me i am A GOD... Bow before ME!!! Group: Moderadores Posts: 18,314 Joined: 13-October 03 From: KA100 CITY!!!! Member No.: 22 |
Spoiler! -- Click here to view --
Agora já sei jogar Super Mario. (IMG:style_emoticons/default/hysterical.gif) |
|
|
|
May 24 2010, 07:40 PM
|
|
|
Master Group: Velhos do Restelo Posts: 1,428 Joined: 19-February 06 From: Barreiro Member No.: 442 |
QUOTE ... A simple extension of the Galaxy concept, Super Mario Galaxy 2 can't possibly have the same impact. But it does have the same spirit, throwing new ideas at you with gleeful and impulsive abandon, leaving you breathless, scrambling happily to keep up. You can't really complain about more of the same, when the same is the one thing it never is. 10/10 @Eurogamer And the crowd go wild |
|
|
|
May 25 2010, 09:56 AM
|
|
|
Trial by fire Group: Moderadores Posts: 14,064 Joined: 12-October 03 From: Porto/Coimbra Member No.: 12 |
Não deixa de ser curioso. A Nintendo anunciou este jogo na E3 passada e pouco mostrou. É certo que tinham uma base já feita, mas muito tiveram de acrescentar, refazendo quase tudo, num ano... Fechados em Quioto não houve nada para ninguém senão uns leaks em cima do lançamento. Porreiro pá!
É o toque de Midas - grande Koizumi -, mas como será o próximo? O que estarão a inventar? conseguirão surpreender outra vez? |
|
|
|
May 25 2010, 06:56 PM
|
|
|
pants-on-head retarded Group: Velhos do Restelo Posts: 7,138 Joined: 18-December 04 From: planet zog Member No.: 233 |
Basicamente é fazer jogos com novas ideias para o mesmo engine, que será sempre um jogo do excelente para cima.
|
|
|
|
May 25 2010, 06:59 PM
|
|
|
|
|
|
|
May 25 2010, 07:06 PM
|
|
|
Master Group: Velhos do Restelo Posts: 1,428 Joined: 19-February 06 From: Barreiro Member No.: 442 |
Não deixa de ser curioso. A Nintendo anunciou este jogo na E3 passada e pouco mostrou. Mas isso sempre foi a forma da Nintendo trabalhar. Enquanto outras companhias bombardeiam o consumidor com montes de vídeos e informação de um jogo, e só ao fim de alguns anos entregam o produto final, a Nintendo normalmente só faz a divulgação de um produto quando este já encontra na fase final de desenvolvimento. Só me resta esperar que eles usem esse mesmo génio no novo Zelda. |
|
|
|
May 25 2010, 08:30 PM
|
|
|
|
|
|
|
May 26 2010, 09:13 AM
|
|
|
Big Boo Group: Moderadores Posts: 10,733 Joined: 12-October 03 From: Lisboa Member No.: 18 |
Mas isso sempre foi a forma da Nintendo trabalhar. Enquanto outras companhias bombardeiam o consumidor com montes de vídeos e informação de um jogo, e só ao fim de alguns anos entregam o produto final, a Nintendo normalmente só faz a divulgação de um produto quando este já encontra na fase final de desenvolvimento. Só me resta esperar que eles usem esse mesmo génio no novo Zelda. True! É incrível como por exemplo o Zelda sai supostamente ainda este ano, e dele ainda não se viu nada! (IMG:style_emoticons/default/wacko.gif) |
|
|
|
May 27 2010, 10:12 AM
|
|
|
Trial by fire Group: Moderadores Posts: 14,064 Joined: 12-October 03 From: Porto/Coimbra Member No.: 12 |
Basicamente é fazer jogos com novas ideias para o mesmo engine, que será sempre um jogo do excelente para cima. O que resultou em pleno neste Galaxy (1 e 2) foram os mundos esféricos, associados aos puzzles, liberdade e preservação do mais clássico que colhe a série. Foi uma combinação perfeita entre ideia do Miyamoto e execução/direcção do Yoshiaki, bombardeando no jogo mundos e mundos de criatividade e interacção. Estou ansioso por ter este Mario Galaxy 2 e com SSFIV a bombar tanto, estou conversado quanto aos gotys para esta temporada. lol |
|
|
|
Jun 7 2010, 12:13 PM
|
|
|
Big Boo Group: Moderadores Posts: 10,733 Joined: 12-October 03 From: Lisboa Member No.: 18 |
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th September 2010 - 11:42 PM |